Uitgevoerde projecten

Sinds de oprichting van de Stichting Blauwe Lijn zijn er meer dan 52 projecten ontwikkeld en uitgevoerd. Deze projecten pasten bij onze drie pijlers en hadden ten doel om een bijdrage te leveren aan onze centrale lijn. Hierdoor wordt een bijdrage worden geleverd aan de wateropaven voor de toekomst. Wij hopen experts, jongeren en onderwijsinstellingen te inspireren. Met de uitgevoerde projecten hebben wij meer dan 2000 jongeren bereikt.

De projecten zijn uitgevoerd in de periode 21 december 2018 tot en met nu.

Partners
Projecten worden uitgevoerd in nauwe samenwerking diverse partners. Betrokken scholen, partners, experts en leerlingen zijn terug te vinden op de relevante pagina's.

Stand van zaken
Het doel is om van elk uitgevoerd project een factsheet te maken en te delen via onze website.
Er zijn webpagina’s van diverse projecten gereed.

Overzicht van de uitgevoerde activiteiten en projecten
Lijst van uitgevoerde projecten van 2018 - 2024.
Hier te down loaden.

Stichting tot behoud en uitdragen
van de klassieke Nederlandse waterbouwkundige kennis

Aanmelden voor nieuwsbrief

Vult u onderstaande gegevens in om u in te schrijven voor onze nieuwsbrief.

Secretariaat
Stichting Blauwe Lijn